T -10 hours and counting - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yoav Senft - WaarBenJij.nu T -10 hours and counting - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yoav Senft - WaarBenJij.nu

T -10 hours and counting

Door: Yoav

Blijf op de hoogte en volg Yoav

05 April 2006 | Nederland, Amsterdam

Het is half 10...

Er zijn nog enkele uren te gaan...

Ik ga iedereen missen en heel veel aan jullie denken...

Tenzij er zoveel afleiding is, dat ik geen tijd zal hebben om te zwelgen in het gemis van mijn naasten. Daarom wil ik de drama nu alvast afronden, zijn we daar ook weer vanaf. Lezer, opgepast, je gaat een stukje Mediterraan overdreven melodrama lezen:

Sophie, je loopt nu nog door mijn kamer rond, klaar om te gaan slapen. Wanneer je dit leest, ben ik ergens boven de oceaan of misschien al aangekomen. Je hebt me zo ongelooflijk veel geholpen en gesteund de laatste dagen. Dat was echt geweldig en je weet niet hoeveel het voor me betekend heeft. Ik ga je verschrikkelijk missen.

Zeven7/Discoveries! Koninkies, Kopstukken, Maten en Hovens-erop-nahouders! Ik ga weg met de wetenschap dat Zeven7 altijd is geweest en ik zal helaas terugkomen met de wetenschap dat het toch niet altijd zal zijn. Dit is dus ook een afscheid van het huisje.Ik ga jullie en de momenten samen allebei verschrikkelijk missen.

Tijs! Homo! Jij Boston, ik Rio. Wanneer we elkaar weder zien? Een of twee witbiertjes, begin augustus. Nu we dichterbij zullen zijn qua tijdzones, zal ik je makkelijker bellen... Ik zal het nodig hebben, vrind.

Mauk, homey van me, blijf nuchter, en stuur me eens in de zoveel tijd een nuchtere boodschap. Dat is handig in woelige tijden!

Cato, dank voor al je goede ideeën, tips en hulp. Het is allemaal niet aan dovemans oren gericht geweest. Ik hoop dat mijn Rio net zo tof zal zijn als jouw Rio.

Kothurnistjes van me. Ons afgelopen dinertje heeft (mocht ik het ooit vergeten zijn) bewezen hoe gaaf het altijd weer is om met jullie te zijn en hoe scherp jullie situaties analyseren. Hou me op de hoogte van de Curaçao plannen!! Nee, echt! Daantje... Zoals je wel kunt lezen in dit stukje, ik heb mijn leven gebeterd... Ik zal veel gemis voelen! ;)

Julia e Cris! Dank voor al het enthousiasme en liefde voor jullie tweede, resp. eerste vaderland. Of het nu forró is of moqueca de peixe, posta nove of praia vermelha, ik ga ervan genieten en aan jullie denken!

Voor alle andere lezers, ik heb jullie niet bij naam genoemd, maar dat neemt niet weg dat ik ook aan jullie zal denken en ook voor jullie dit weblogje bijhoud. Ik hoor heel graag wat van jullie en you're there, of het nu:
'doei! (achter je sjaal)' is,
'ik zit in de shit, Joey',
'je moet hier blijven tot de zon weer opkomt',
of 'Yoav, Yoav, Yoav, ik hem stom! (met oratorisch handje in de lucht wapperend)

You know who you all are!

Beijos e até agosto!

Yoav

  • 06 April 2006 - 09:37

    Cato:

    na 1 dag kan je zeker al goed spaans?
    Successo com trabalho,
    ju, nar!

  • 06 April 2006 - 12:04

    BvT:

    Vergeet je roots niet amigo... Have fun yoaf

  • 06 April 2006 - 17:40

    Majlis:

    En daar hang je dan... boven de oceaan! Kreeg je niet meer te pakken, drukdrukdruk... Maar gelukkig heeft Sophie je dus die laatste dagen een beetje in de gaten kunnen houden...! En dan hier lieve tekstjes... Lieve Yo, óngelooflijk veel plezier daar! We'll miss you too, honey! Maar een terrasje in Augustus... da's alweer bíjna!
    Heel veel liefs,
    maj

  • 09 April 2006 - 09:19

    Juul:

    Yoavi, rapaz! Me fala como esta la, estou com vontade enorme de provar rio, cidade dos mil e um sonhos, tambem, de mesmo jeito eu nao posso reclamar porque eu estou em kenia que bonito tambem! Eu estou cagando de vontade pra ouvir como voce esta gostando do corcovado o redentor que lindo! Aproveite meu bem! beijo enorme, tchau!

  • 09 April 2006 - 09:19

    Juul:

    Yoavi, rapaz! Me fala como esta la, estou com vontade enorme de provar rio, cidade dos mil e um sonhos, tambem, de mesmo jeito eu nao posso reclamar porque eu estou em kenia que bonito tambem! Eu estou cagando de vontade pra ouvir como voce esta gostando do corcovado o redentor que lindo! Aproveite meu bem! beijo enorme, tchau!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yoav

Ik ben maar een gewone jongen, die er gewoon maar het beste van probeert te maken. Wat gewoontjes hè?!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 181737

Voorgaande reizen:

06 April 2006 - 04 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: