De mallemolen van het leven - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Yoav Senft - WaarBenJij.nu De mallemolen van het leven - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Yoav Senft - WaarBenJij.nu

De mallemolen van het leven

Door: Yoav

Blijf op de hoogte en volg Yoav

22 April 2006 | Brazilië, Rio de Janeiro

Morgen hoop ik een wat langer stukje te kunnen schrijven. Voor nu de volgende dingen:

Eerste week op het lab zit erop. Het gaat traag, ik ben nog niet begonnen met het echte lab-werk, omdat ik afhankelijk ben van mijn begeleidster, die mij een database moet geven met de te testen sera van contacten. Is nog niet gebeurd. Mensen daar zijn verder wel vriendelijk.

Ik heb voor een paar dagen een logé, te weten mijn Engelse vriendin Anna, die weg moest uit haar vorige logeeradres in Copacabana. Ze slaapt nu, tot ze iets vindt in mijn appartement (ja, dames, ik weet dat ik een vriendinnetje heb, geen zorgen!)
Eerste kleine beginnende gevoelens van gemis gevoeld. Zo rond de verjaardag van mijn moeder en van Sophie, dingen die mensen nu thuis aan t doen zijn en Koninginnedag voel ik me heel ver weg.

Aad: Hoe staan de zaken met Appeldoorn?
Affert: Ben je al een beetje klaar om naar Londen te gaan?
Ossy: Chillen jij en Bullie wel genoeg in die snerpende casa van haar?
Maupy: Gaat het lukken met Arnout/d?
Cato: Ben je al een beetje jaloers op me?
Juultje: Ben jij al een beetje jaloers op me? Alhoewel, Megakak, Kenia is ook niet slecht!
Maj: Zijn er nog vette voorstellingen om heen te gaan in Rio de Janeiro. Ik dacht, misschien weet jij van hier ook wel wat.
Disco: Voel je je ok, meisje? Hoe staan de Bangladesh plannen?
Chiara: Maak ze kapot, daar op NIA
Chicken Chaat: Ik durf te wedden dat het hier vetter is dan in Suriname! :P
Jordi: Ik durf te wedden dat het hier vetter is dan in Suriname! :P

Morgen dus hopelijk meer over mijn afgelopen week/dagen en misschien zelfs wat foto´s!!

Beijzinhos,
Joãozinho Mostarda

  • 22 April 2006 - 23:23

    Majlis:

    Lieve Yo!

    Nou, als je nou op die éne hoek in dát theater naar díe specifieke voorstelling gaat heb je waarschijnlijk wel een leuke avond! (...) Zal eens even voor je kijken, haha!
    Maar eerst naar mn kleine schwes in Barcelona! Zin an!
    dikke zoen!
    liefs, maj

  • 23 April 2006 - 11:20

    Katrien:

    He Yoav!
    Veel plezier daar en succes met je onderzoek! Ik geef Soof wel een verjaardagskus van je hoor!
    xxx Katrien
    ps Hoe gaat het met je aanslag-op-de-wereld plannen? Laat me ff weten als het zo ver is want ik ben er nog steeds graag bij! ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yoav

Ik ben maar een gewone jongen, die er gewoon maar het beste van probeert te maken. Wat gewoontjes hè?!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 634
Totaal aantal bezoekers 181722

Voorgaande reizen:

06 April 2006 - 04 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: