Testje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yoav Senft - WaarBenJij.nu Testje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yoav Senft - WaarBenJij.nu

Testje

Door: Yoav

Blijf op de hoogte en volg Yoav

06 December 2005 | Nederland, Amsterdam

Ik vind het gewoon zo leuk om een eerste bericht te plaatsen op dit weblogje in wording. Op deze site zal ik mensen die daarin geïnteresseerd zijn van tijd tot tijd op de hoogte houden van ontwikkelingen.

  • 14 December 2005 - 21:51

    Madeleine:

    Hee Yoav, jij ook aan de waarbenijpunt-nu-punt-nl??? Wat doe jij tegenwoordig? Mijn dingen kan je lezen op www.madeleinem.waarbenjij.nu !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yoav

Ik ben maar een gewone jongen, die er gewoon maar het beste van probeert te maken. Wat gewoontjes hè?!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 182155

Voorgaande reizen:

06 April 2006 - 04 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: