Photografie - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Yoav Senft - WaarBenJij.nu Photografie - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Yoav Senft - WaarBenJij.nu

Photografie

Door: Yoav

Blijf op de hoogte en volg Yoav

24 April 2006 | Brazilië, Rio de Janeiro

Enkele foto´s van mijn appartementje, Urca, waar ik woon en het strand van Ipanema en van Copacabana en weer een paar van mijn appartement.

Beetje om een idee te geven van het wereldje waarin ik me begeef!

  • 24 April 2006 - 16:55

    Maj:

    Lieve Yo!

    Waar jouw ´waarbenjijnu.nl´ allemaal niet toe leidt... haha! Het zusje van Sophie (Liselotte) zag mijn ´reactie´ met dat ik naar mn kleine zusje in Barcelona zou gaan (ben ik nu)... en wat blijkt: vanavond gaan Nicole en ik bij haar (en Sophie, ook vriendinnetje) een hapje eten... Wat is de wereld toch klein... Té klein?? Wel gezellig...!
    Leuke foto´s!
    Dikke zoen vanuit Barca!
    liefs, maj

  • 11 Mei 2006 - 03:09

    Thijs:

    ZAZA!!

    Disfrute!!

  • 06 Maart 2008 - 13:20

    ??:

    hello

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yoav

Ik ben maar een gewone jongen, die er gewoon maar het beste van probeert te maken. Wat gewoontjes hè?!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 793
Totaal aantal bezoekers 181709

Voorgaande reizen:

06 April 2006 - 04 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: